28 June 2006

Nov dan...

Zopet en lep, svez pozdrav iz down under. Preselil sem se v Taurango in moje trenutno bivalisce je hostel v centru mesta. Od tukaj tudi pisem te vrstice, vendar moram biti precej hiter, ker mi bo na racunalniku kmalu potekel cas. Govoril sem s Conradom, jutri zjutraj moram z busom v Katikati (30 km oddaljeno mesto), kjer se dobiva, da urediva vse potrebne papirje in, da mi malo vec pove o sluzbi. Dejal je, da bom verjetno potreboval avto, za prvih nekaj dni mi ga bo posodil on, nato pa bo verjetno treba kaj kupiti. (Ze zdaj me je strah voznje po levi.)
Delati naj bi zacel naj bi cim prej, torej najverjetneje pojutrisnjem. Me prav zanima, kako bo celotna zadeva zgledala. Danes pa se, ce bo vse po sreci, dobim z Majo - slovensko, ki zivi v Bethlehemu, predmestju Taurange in upam, da mi bo ona malo bolj razkazala mesto.
Hvala za vse komentarje, z veseljem jih prebiram!
Se slisimo!
LP

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP