14 August 2006

13. 8. 06, Mt. Cook, Christchurch

Edini razlog, da smo naredili nekaj dodatnih kilometrov do Mt. Cook nacionalnega parka, je bil, ker smo želeli videti istoimensko goro, saj je najvišja gora Avstralazije. Malce nas je skrbelo, kako bo z vidljivostjo, vendar pa smo le imeli nekaj sreče in vsaj pol ure je zjutraj nad oblaki in 3755 metrov nad morjem ven tičal vrh Aoraki oz. »The cloud piercer«, kot so Maori poimenovali to mogočno goro.

Naredil sem ogromno slik, v upanju, da bo vsaj ena izmed njih uspela, nato pa smo počasi res začeli zapuščati alpe in se peljali proti Christchurch-u. Naredili smo še postanek ob jezeru Tekapo in si ogledali Church of the good shepherd. Majhna cerkvica stoji ob obali jezera in na vseh razglednicah in fotografijah deluje neverjetno spokojno in odmaknjeno od civilizacije. Na naše veliko razočaranje je bila obkrožena z množico turistov in avtobusov, nekaj sto metrov stran pa se nahaja precej veliko turistično naselje, kar je precej skazilo idilično podobo, ki smo si jo ustvarili v glavi. Vseeno sem zopet naredil nekaj slik, nato pa smo naredili še zadnji del poti.

Christchurch je zaenkrat še bolj kot ne neznanka. Poiskali smo hostel, se sprehodili po centru mesta, jaz pa sem v nekaj hostlih obesil oglas za avto. Malce me skrbi, kako se bo celotna zadeva z avtom izšla. Malce sem spraševal okoli in vsi so mi dajali zaskrbljujoče odgovore, da je sedaj resnično neugoden čas za prodajanje avtomobila. Poleg tega sem naletel na kar veliko število oglasov. Še vedno se tolažim s tem, da je cena, za katero prodajam avto, v primerjavi z ostalimi oglasi dokaj ugodna in v 14 dneh se bo le našel nekdo. Poleg tega imajo v Christchurchu backpacker's carmarket - prostor, kjer za okoli 50 dolarjev na ogled za 3 dni postaviš svojega jeklenega konjička, backpackerji, ki kupujejo avto pa si pridejo ogledat ponudbo in na licu mesta preizkusijo avto in se lahko o nakupu pogovorijo z lastnikom.

14 dni bom sedaj hočeš, nočeš moral prebiti tukaj. Veliko tako ali tako ne morem početi, zato bom vse svoje napore usmeril v prodajanje avtomobila, čim manj zapravljanja in iskanje priložnostnega dela. Potreboval bom malce sreče, zato držite pesti. Kmalu pa me čaka Avstralija, česar se jaz že pošteno veselim, moja denarnica pa še bolj pošteno boji!

LP

Vasja


Malce v oblakih..pa vseeno.....MT. COOK!


Še ena fotografija.


Čudovita pokrajina v Mt. Cook nacionalnem parku.


Počasi zapuščamo gorat predel.


Ista lokacija kot prejšnja slika - pogled nazaj.


Church of the Good Shepherd.

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP