14 August 2006

12. 8. 06, Iz Wanake v Mt. Cook

Malce polomljeni in z manjšim »musklfibrom« smo zjutraj vstali. Lauren in Sarah so se počutile precej bolje, saj so prejšnji dan bolj kot ne lenarile. Od Sarah smo se morali posloviti, saj je želela biti do nedelje zvečer v Wellingotnu in je zato odšla na avtobus za Christchurch, od tam pa naslednji dan v Picton in s trajektom nazaj na severni otok.

Jaz sem ugotovil, da bi bil še kakšen dodaten dan bordanja, mazohistično mučenje denarnice, zato sem se odločil, da skupaj z Robertom in Lauren odidem proti Christchurchu, da bom imel dosti časa prodati avto. Gareth je sicer želel ostati v Wanaki, kar popolnoma razumem, saj je veliko bolj prijetno biti v idilični alpski vasici ob jezeru, kot pa v Christchurch-u, vendar je še vedno skoraj nemogoče dobiti prenočišče, zato ni imel veliko izbire in je z nami odšel naprej.

Po železni proceduri smo tako ob desetih zopet izpraznili sobe in se odločili, da pred Christchurch-om prenočimo v Mt. Cook village. Pot do tja je bila zopet osupljiva. Vozili smo se po širni ravnini, obkroženi s snegom pokritimi gorami. Peljali pa smo se tudi mimo jezera Pukaki, ki je skoraj neopisljivo žive barve. Jezeri Pukaki in Tekapo sta ledeniškega nastanka in fina usedlina na dnu, ki je nastala, ko so se ledeniki počasi premikali proti dolini in pri tem povzročali, da se je kamenje drgnilo med seboj in ustvarjalo fine delce, ki so ostali na tleh in sedaj tvorijo dno jezera, daje jezeroma živo, turkizno modro barvo, ki ob jasnem dnevu, kot smo ga imeli mi, meji že skoraj na umetno. Barva je tako močna, da se ti zdi, kot da je nekdo umetno dodal barvilo in mene bi bilo skoraj strah zaplavati v takšni vodi, saj deluje kot bi bila radioaktivna.

V Mt. Cook village smo prispeli, ko se je sonce začelo spuščati in pokrajina me je malce spominjala na Milford Sound. Zopet smo bili »bogu za ledžama« in trgovino in druge pridobitve modernega sveta bi zaman iskali, obkroženi pa smo bili z visokimi, s snegom pokritimi gorami. Za noč smo rezervirali postelje v edinem hostlu v tem naselju in večer prebili ob igranju družabnih iger.

Jezero Pukaki

Še enkrat.

Mt. Cook national park - dvorišče pred hostlom

Zvečer je celo malce snežilo.