20 August 2006

16. 8. 06, Christchurch

Gareth je imel avtobus ob 7 zjutraj izpred hostla, vendar pa kljub temu, da je želel vstati ob 6, se mu do četrt do sedmih ni uspelo spraviti iz postelje. Nato pa je seveda norel okoli, da je uspel vse spakirati in ujeti avtobus. Na hitro sva se poslovila, kar ni bilo težko, saj se v torek še enkrat vidiva, ko pride nazaj. Takrat pa bo zaresno slovo od mojega novega prijatelja. Resnično sem imel srečo, da sem naletel na njega, saj si boljšega sopotnika skoraj ne bi mogel zamisliti. Vedno dobre volje in pripravljen za zganjanje neumnosti, poleg tega pa še vedno dovolj odgovoren. Skupaj sva uspela rešiti kar nekaj zagat in nekajkrat sem bil res vesel, da sem ga imel ob sebi. Poleg tega pa bo sedaj izbira naslednje potovalne destinacije lahka – obiskati Garetha v Walesu.

Vrnil sem se v posteljo in še malce poležal, nato pa pozajtrkoval in se odločil, da je že čas, da se vsaj malo po dolgem času spet zrekreiram. Ne bi si mislil, ampak kar pogrešam kolo ali pa kakšno drugo aktivnost. Izbire tukaj nimam veliko, zato sem odšel v park in odtekel par krogov, nato pa šel še pod tuš in počutje je bilo nemudoma nekajkrat boljše. Po nekaj dneh je bilo nebo spet modro in, ko je sijalo sonce, sploh nisem potreboval bunde, zato sem celotno popoldne pohajkoval po centru mesta.

Malce sem tudi spraševal okoli, če bi se kje dalo dobiti kakšno delo, vendar je sedaj neprimeren čas, poleg tega pa me le za 10 dni ne bo nobeden vesel. Že vidim, da mi bo kmalu postalo dolgčas, vendar saj 10 dni hitro mine, nato pa me že čaka kup novih stvari v Oz land.

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP