31 August 2006

29. 8. 06, Apollo bay

Dopoldne sem izkoristil še za zadnje potepe po centru Melbourna in malce pasel firbec po trgovinah. Časa pa nisem imel na pretek, saj sem se moral s tramvajem vrniti nazaj v hostel. Od centra je oddaljen le okoli 6 kilometrov, vendar pot v gostem, mestnem prometu zahteva pol ure. Pobral sem prtljago, se hotel še posloviti od ljudi tam, vendar je večino časa hostel kot nekakšna hiša duhov – nikogar ni na spregled. H sreči sem že prejšnji večer plačal nočitve in vse uredil, tako da sem le še pustil ključ od sobe in odhitel nazaj proti mestu. Zapustil sem tramvaj in se močno naložen prebijal skozi gnečo na ulicah in čez most do Victoria art center, kjer je bilo zbirno mesto za avtobus. Tam je že čakala manjša, a precej pisana skupinica, s katero bom prebil naslednje 3 dni. Upokojenski par iz Nove Zelandije, Avstralka, ki živi v Sydneyu, in Angležinja. Malce me je bilo že strah, da sem prišel na »penzenistovski« izlet, vendar sta bili slednji malce mlajši. Prisodil sem ima okoli 30 let. Jasno pa je bilo, da bom na tem potovanju jaz tisti, ki bom zniževal povprečno starost. Vodič Phillip nas spustil na avtobus in že smo zapuščali mesto in se vozili proti Geelongu. Prvi postanek je bila zelo znana surferska plaža Bells beach, za katero ni treba posebej poudariti, da je bila polna surferjev, pot pa nadaljevali skozi Lorne in končali dan v Apollo bay. Na poti smo se večkrat ustavili in zapustili avtobus, se malce razgledovali naokoli, med drugim pa na evkaliptusovih drevesih ob cesti opazili tudi nekaj koal.



Cerkvica v Melbourne-u


Gospa Great ocean road


Koala v gozdu ob cesti


Kilometri in kilometri obale

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP