3 September 2006

3. 9. 06, Adelaide

Spanje do devetih, nato pa brezplačen zajtrk v kuhinji in malce lenarjenja na balkonu v hostlu. Do opoldne sem se le oblekel in zopet podal na ulice. Zadnji teden imam nekakšno kronično pomanjkanje energije in kaj veliko se mi resnično ne da početi. V muzej in umetnostno galerijo me nič posebej ne vleče, zato sem se raje spet šel malce sprehajat naokoli. Konec koncu pa to niti ni tako slab način spoznavanja mestnega utripa. Sedaj sem zopet v knjižnici, kjer v miru pišem dnevnik in malce odgovarjam na emaile, ki so se mi nabrali v nekaj tednih in na katere prej nisem imel časa odgovoriti. V hostlu imam že skoraj vse pripravljeno za jutrišnji odhod v »outback«. Perilo je oprano in zloženo, baterije napolnjene, fotoaparat prazen in pripravljen na novo serijo slik.

Ker pot, na katero se podajam, vodi skozi nekatere najbolj odmaknjene in osamljene predele Avstralije, se na blogu naslednjih 10 dni zagotovo ne bo nič dogajalo. Še do elektrike bom imel dostop le enkrat ali dvakrat v tem času, za internet pa tam verjetno sploh še slišalo niso :). Upam, da se bom lahko kaj javil, ko prispem v Alice springs 13. septembra, če pa ne takrat pa zagotovo iz Sydney-a naslednji dan.

Danes se bo končal tudi festival Štuor v Hrastniku, tako da vse heroje, ki so spravili skupaj ta dogodek , pozivam, da naj čim prej na internetu objavijo kaj utrinkov iz prireditev, ki si jih bom z zanimanjem ogledal, ko prispem v Sydney.

Do takrat pa lep pozdrav!

Vasja

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP