12 July 2006

12. 7. 06, Tauranga, 23:00

Pozdravljeni!
Kot sem napovedal, bodo tile dnevi precej dolgocasni. Zbudil sem se v dezevno jutro, nekaj casa cakal v hostlu na lepse vreme in, ko je bil zarek upanja, da se bo spremenilo na bolje, sem odsel v Katikati. Tam sem delal dobro uro, ravno toliko, da sem dobil nazaj denar za porabljen bencin, ko se je spet ulilo. Malo sem se pocakal, nato pa sem se odpeljal nazaj v hostel in tuhtal na boljse cajte. Ves cas se mi po glavi motajo ideje, kako priti do boljsega dela, vendar se zaenkrat se nisem domislil nic pametnega. Jutri ali pojutrisnjem gremo verjetno z Lorent-om in Jun-om na lov za delom v pakirnicah. Res bi bilo fino, ce bi nasel vsaj nekaj, kar je placano na uro, ker tole po bay-ih je ubijajoce.
Preostanek dneva sem izkoristil za branje lonely planet-a in pocasi zacel pripravljati okviren plan potovanja za avgust. Ker tudi Jun in Laurent danes nista delala, smo skupaj pogledali se par filmov, jaz sem zopet dokaj uspesno opral perilo in dan je kar nekako izginil.
LP
Vasja

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP