12 July 2006

13. 7. 06, Tauranga, 19:30

Pridejo dnevi, ko bo vse skupaj (delo) najraje nekam poslal, potem pa spet pride kakšen dan, ko sem malo boljše volje. Vreme je danes kar držalo, zato sem celo uspel dokončati 28 bayev dolgo vrsto, ki sem jo že 3 dni privezoval. Naredil sem tudi nekaj slik, ki jih prilagam spodaj, da boste imeli boljšo vizualno predstavo mojega trpljenja :).
Čisto v ameriškem stilu sem danes dobil tudi svojo prvo plačo. Sicer denarja še nimam nakazanega, ker še vedno čakam na papirje, vendar mi je Rigs (nadzornik) prinesel izpisek, na katerem piše paycheck. 370 dolarjev in po odtegnjenem davku okroglih 300. Ni veliko, vendar kot pravijo, bolje kot kamen v hrbet.
Z delom sem zaključil okrog pol petih in, ko sem se ravno spravljal v avto, me je Rigs prišel povabit, naj se pridružim vsem ostalim delavcem na kakšnem pivu. Pri lastnikovi hiši je bila zbrana celotna druščina. Stali so v krogu in žlampali pivo. Malce smo se pogovorili, spil sem dva piva, nato pa šel proti domu.
Jun in Laurent sta včeraj iz videoteke prinesla 9 dvd-jev, jaz pa sem se danes na poti domov ustavil v trgovini in kupil še nekaj piv, tako, da bomo danes imeli malo filmskega večera ob pivu. Jaz pa že tako ali tako imam malce podlage od prej.
Tukaj so slike, jutri pa se zopet kaj slišimo.
LP
Vasja

Takole zgledajo veje, ko se niso privezane.

Bay-i ki sem jih moral privezati.

Takole pa izgleda, ko so veje privezane.

Pripnejo s temi plasticnimi zadevami...

Ki zgledajo takole.

Takole pa stojis cel dan in privezujes...


Pocitek v avtu, kjer sem cakal, da neha dezevati.

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP