9 July 2006

9. 7. 06, Tauranga

Zbudil sem se ob devetih in v nedogled iskal internet cafe, ki bi bil v nedeljo odprt, vendar je to, vsaj v Taurangi, nemogoče najti, zato sem uporabil kar računalnik v hostlu in malo improviziral, da sem se lahko po skype-u na hitro javil domov.
V »dnevni« sem si nato pogledal en dvd in zraven nehote zakinkal, saj sem bil še precej zaspan. Še preden sem se dobro naspal pa me je Miloš prišel budit, če ga lahko zapeljem do Pak'n'save. Hotel pa je tudi videti, kakšen avto sem kupil.
Zadnjič, ko sem mu povedal, kakšen deal mi je ponudil Conrad mi je rekel, da sem crazy, če bom to sprejel. Sedaj, ko pa je videl ta avto, je bil pa kar precej zadovoljen in je rekel, da se tudi njemu zdi, da je bila kar dobra naložba. Po njegovih besedah, bi ga lahko prodal vsaj za 1500$. Iz njegovih ust v božja ušesa.
V hostlu sem si skuhal nekaj omake za testenine za naslednjih nekaj dni, da jo bom lahko kar na hitro pogrel v mikrovalovki, ko pridem z dela. Miloš pa mi je v zahvalo za prevoz do trgovine in nazaj za kosilo ponudil gobovo juho, ki jo je skuhal.
Po južni sem malo počil, nato pa šel odteči en krog čez most, ki vodi preko zaliva na nasprotno stran in nazaj. Saj bi raje šel na kolo vendar, so vsi bicikli v hostlu zelo sklumpani, poleg tega pa je tukaj naokoli bolj kot ne ravnina, kjer pa se mi ne da trajbati.
Zdajle je na tv Harry Potter, mogoče si bom film celo malce ogledal. Moj, sedaj že bivši cimer, saj sem namreč zamenjal sobo, pa se ga zopet naceja. Tony, ki je lastnik hotela, je za nekaj dni odšel, tako da ga nadomešča Hayley. Ko sem ji včeraj, ko smo šli ven, malo potarnal, da me moj sostanovalec precej moti, mi je danes ponudila drugo sobo, v kateri sem zaenkrat čisto sam, in z veseljem sem zamenjal.
Jutri pa mogoče vzamem s seboj na delo fotoaparat, da poslikam, kako zgleda to zoprno privezovanje. Mogoče si boste potem malce lažje predstavljali za kaj gre.
Do takrat pa...g'night.
LP
Vasja

0 kometarjev:

About This Blog

About This Blog

  © Free Blogger Templates Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP